Acest site folosește cookies. Vă rugăm să luați la cunoștință Politica de utilizare a Cookies. Continuarea folosirii acestui site reprezintă acceptul dumneavoastră.
Această fișă de lucru este concepută pentru a evalua nivelul de înțelegere, identificare și utilizare a grupurilor de litere ghe/ghi, ge/gi, che/chi, ce/ci de către elevii cu cerințe educaționale speciale (CES) din clasa a II-a. Testul este structurat astfel încât să faciliteze atât citirea conștientă, cât și exprimarea scrisă și fonetică. Competențe vizate: Identificarea grupurilor de litere în context Transcrierea corectă a cuvintelor Formularea de propoziții simple Formarea pluralului corect Analiza fonetică (despărțirea în silabe). Caracteristici ale testului: Adaptare pentru CES: font lizibil, cerințe clare, conținut familiar și accesibil Integrare fonetică + semantică: combină identificarea de sunete/grupuri de litere cu sensul în propoziții Activități variate: combină receptarea (citire) cu exprimarea (scriere, alcătuire de enunțuri). Utilizare recomandată: Evaluare inițială sau sumativă a unui capitol (sunete/grupuri de litere) Instrument de diagnostic pentru învățători, logopezi sau profesori de sprijin Fișă de lucru individuală, pentru activități diferențiate. Public țintă: Elevi din clasa a II-a Elevi cu cerințe educaționale speciale (CES) Poate fi adaptat și pentru lucru individual, logopedie sau ore de sprijin
Autentifică-te sau crează-ți un cont nou pentru a descărca resursa.